fredag 30 april 2010

Virusexkrement

Vår stationära dator har blivit drabbad av virus. den är sjuk. Döende. tyvärr. : (

Så. vi hann dock rädda alla bilder våra, men ingen musik och INGA av mina texter och noveller och mina läxor. Inklusive allt jag skrivit på min föreställningsanalys. yey måste göra om allt från början.

Jag älskar det här.

SÅKLART så skyller min Käre tvillingbror det på mig och att jag sitter inne på sidor som facebook. Det är inte ALLS killarnas fel som laddar ner filmer och annat skit. (Hence the sarcasm)
yap och jag får ju såklart skylla mig själv som inte räknade ut innan att datan skulle dö så att allt försvann. Fy skäms på mig.

lr ja den är inte död precis, bara halvt, den andas men den fastar hela tiden och är seeeeg. inget tålamod här inte.

EXKREMENT!



2 kommentarer:

  1. så jävla typiskt Alfons å Ludde !!! Så säger dom jämmt bara att förut va de lunarstorm istället :P

    Fan va jobbigt att allt du skrivit har försvunnit :/

    SvaraRadera
  2. jag vet! jobbiga.
    men vi hann rädda allt som tur var, och datan är någon återställd. går att använda i alla fall. så ingen fara på taket :)

    SvaraRadera

Skriv nått så får du en kaka <3