onsdag 7 april 2010

Kloning?

För någon vecka sen så såg jag nån film (bara lite. typ slutet) Den handlade om framtiden. eller nått liknande. Människorna kunde i alla fall klona sig själva. och jag tänkte "Hoppas aldrig vi kommer på hur man klonar en människa!!"
Jag kan bara tänka mig hur giriga alla skulle bli, "Evigt liv" man skulle aldrig bli gammal, bara klona dig själv och gör dig av med den andra kroppen, du kommer vara precis som innan.. fast bara lite mer.. onaturlig.

Vi kommer kanske aldrig att kunna klona en människa, men vi har väl klonat ett får? Det kanske inte är helt omöjligt.
Framtiden skrämmer mig lite. Jorden lär gå under om vi fortsätter smutsa ner så som vi gör. Fast det kanske är för det bästa. Människor är rätt äckliga.

4 kommentarer:

  1. Jag såg en dokumentär om kloning å jag tror att dom har kommit på ett sätt att klona människor, dom tog typ ägg från en tjej å befruktade de med hennes dna så att hon skulle kunna föda ett barn som skulle se ut precis som henne , men hon fick missfall efter ett par vecor..

    SvaraRadera
  2. eeuw. hemskt, De kan ge upp tanken redan nu! :)

    SvaraRadera
  3. människor är OTROLIGT äckliga ju :D
    jag tycker att kloning är döcoolt!

    SvaraRadera
  4. S'all true!!

    fast.. kloning är väl inte så coolt. lite, men icke på människor. det är bara läskigt!

    SvaraRadera

Skriv nått så får du en kaka <3