onsdag 14 april 2010

Skolan

Här kommer ett jätte roligt inlägg. Yeeeeeey (Rodd & Todd style)

Ja. Går upp 6:05 <-- TIDIGT!! jag tkr jag bor rätt centralt ändå. Huskvarna. Men måste ändå gå hemifrån 7:04 för att hinna med bussen! >_> korvar.
Franska hatar franska. No offence, men jag suger på det, ingen ide att försöka låtsas längre. faktiskt! : )

Datakunskap lamaste lektionen ever. soft! sitter vid datan och kollar facebook typ :P lr så photoshopar vi. vilket också är najss

TEATER :D :D men min underbara klass. Idag lärde vi oss om bokstaven D!. typ, vi får upprepa en ramsa tre gånger högt inför klassen, man ska stå rätt och andas rätt och inte vara nervös blah blah. hatar det lite grann. För jag tycker det är jätte jobbigt att prata inför en klass. har alltid gjort (sen fyran då...) kommer alltid göra. heeh


Historia historia är ju ...kul.



Jag och Carro gick sen lite på stan och kollade på bikiniiiis : )
och jag.. köpte naturgodis. fast jag lovat mig själv att sluta. MEN.
det var billigt på Citygodis.. säger vi. :D billigare

hehe. hejdå, sov gott :)

2 kommentarer:

Skriv nått så får du en kaka <3