tisdag 6 april 2010

Drömmar

På senaste tiden har jag haft jätte konstiga drömmar, som inatt! Inget passade ihop alls.
Ena stunden var jag hemma hos Caroline och hennes rum var helt tomt, bara en säng mitt i rummet, O_O och sen var jag i nån affär och köpte hårfärg och virrade runt efter mina kompisar. sen lånade jag böcker, i samma affär och gubben i kassan typ.. log äckligt åt mej!
Sen var jag på nått kalas hos Imogen Heap. :O (I wish huh) och sen gick alla gäster i väg och jag var kvar ensam med ett mystiskt skåp som jag var tvungen att kolla på och söka igenom!! såklart. Och sen hittade Imogen mig och ville döda mej, och en läskig gubbe med tatueringar spionerade på mej! Så jag jagades av dessa två, sen dödade jag dom! Värsta udda. :O

2 kommentarer:

  1. hahah, dina drömmar är funny :DD mina är roliga nån gång, annars så är de läskiga och ofta invecklade och långa. Imogen is after uuhh : o

    SvaraRadera
  2. Till Anila !

    mhaa, vet. kommer inte ihåg mina drömmar. usch,, mardrömmar är blääh. Har inte haft nån på åratal.

    SvaraRadera

Skriv nått så får du en kaka <3