fredag 8 januari 2010

Musik, musik yes

Idag känner jag mej konstig.
Lite mer än vanligt kanske.
Skolan började igår, jag släpade mig runt, jag lyckades dock! : )
idag var också bra :P redan helg. Snabbt det gick O_O
Det var kul att få träffa klassen igen i alla fall, Bästa klassen fer sure!: D

Fick en uppgift i svenskan, att skriva om en händelse som man alltid kommer komma ihåg. Jag valde då min allra första konsert, Paramore.
Det fick mej såklart bli helt, ja, när jag kom hem så såg jag hela konserten på youtube igen. helt underbart ja! : )
Sen kom jag in på live uppträdanden och det slutade med att jag hittade en jätte bra audiofil på hela Evanescence konserten i New York. Så <3>

http://www.youtube.com/watch?v=ZANMLFraHYY <-- A must look!!!

Nu så har jag och Sanna gått igenom allt bra som kommer under detta nya år 2010.

Alice in wonderland (Tim Burton+Johnny Depp+Helena Boham Carter= Perfection)
Eclipse (Förhoppningsvis så är den bättre än New moon O_O)
Harry Potter (Yeeey, sista filmen, eller näst sista blir det ju.)
My Chemical Romance (När kommer den? Skulle kommit slutet 09/början 2010. Inte ens en singel har kommit än)
Korn (?) (Deras album skulle kommit i sommras, vet inte vart den blev av)
Evanescence (Det jag väntar mest på, April, Sommarn/hösten, Nytt. *kan inte andas*) O.E.D warning

Ett bra år blir det i alla fall :D




2 kommentarer:

  1. när är premiären för alice i underlandet?
    jag kom på värsta idén att vi typ kunde gå med klassen (teatergubbarna) på den tillsammans? alla som vill alltså. sounds good?
    /http://zusannas.blogg.se

    SvaraRadera
  2. JA! :D
    5/5
    men, har redan samlat ihop ett gäng jag ska gå med. Fast alla kan hänga på!!

    SvaraRadera

Skriv nått så får du en kaka <3