lördag 30 januari 2010

Norge

Jau.

Hemma nu ifrån Norge.
Var med min mormor och kollade på premiären (Och genrepet) av Spring awakening.
Min morbror gjorde scenografin till den.

Den var riktigt bra. Fattade kanske inte allt dock. Men jag hade läst lite om den på wikipedia innan, :P Norska är ett väldigt fint språk. (A)




Är jätte trött nu, har åkt buss och tåg hela dagen. Från 13.00 till 20.00 typ. usch.!
gillar inte att åka.





Så. har nu också fixat till så att även icke inloggade kan kommentera. Kanske får jag en kommentar nu? : ( Så ensamt här..
Känner mig riktigt hi-tech nu! :D Ska bara lära mej hur man länkar med. (Man tycker ju att det ska vara lätt.. men ne) ((Det är säkert jätte lätt, men aja.)) ((asså jag vet att det finns en länk knapp, men den funkar inte.)))

Oj mycket parenteser

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått så får du en kaka <3