måndag 21 december 2009

It's X-MAS

Kan man tröttna på julen?
Troligen!
Nu är julgranen pyntad och klar, julpyntat med. Fyra tända ljus. Alla julklappar köpta.
Inget är dock städat!
Det ligger x cm snö på marken (Åh såg ni? Algebra.) ((Närmare bestämt Algedåligt))
Frost på mitt fönster!
Men vart är julkänslan?
Den flög nog bort, Långt bort. FLÖG MED VINDEN!

okej, jag suger på att skriva, Men det visste alla redan så! : )

-----

Har ni nånsin blivit rädda för er egen spegelbild?
Jag satt och lockade mitt hår, som jag kan göra när jag har tråkigt! och eftersom det är så extremt lamt att locka håret så satt jag och stirrade på spegelbilden. Ja. man kan ju säga att efter ett tag blev jag ganska så medveten om mina ögon, och hur läskiga de var O_O Och att. Ja. Det var som om det var någon annan inne i mig. Någon annan som stirrade ut genom Mina ögon. usch. Konstig tanke jag vet.

HMFPH!

Jag saknar mitt piano, så enormt mycket. ;___;
har bara min fula lilla idiot keyboard som inte vill funka. utan bara vill leka brumbrum maskin och ge mig stötar.
LÅT PIANOT VARA KLART SNART. INNAN JAG DÖR AV OLYCKA!
det har inte ens gått en månad sen jag lämnat in den >_>

Peace out biatches!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått så får du en kaka <3