tisdag 22 juni 2010

Pier Pressure

Åh shieet va kul det var. Helt underbart :D
Var så trött när jag kom hem. helt sjukt!!

Plan Three = Ny-hittat-awesome band!! Sångaren va söt och hade värsta grymma rösten.

The Sounds asbra. Roliga att rocka loss till, (xD) Sångerskanva skit bra!!


30 Seconds to Mars Åh sån kärlek.



Paramore Dagens höjdpukt. så jävla bra va dom. (Kanske inte bättre än sist jag såg dom) men ändå. Första gången jag såg dom var jag lite lugnare och lyssnade mest på musiken och så. Men denna gången så stod jag och Carro och hoppade upp och ner, dansade loss och jag headbangade förfullt, även om det var grymt trångt!! Såg inte så värst mkt av bandet :( Men jag fokuserade mer på av att bara dansa och skutta omkring. höhö.

Fick rätt många bra bilder. Fast kameran dog mitt under Paramores show. (Typiskt!!) ahahäsga så underbart. Så värt pengarna, tröttheten, den obekväma bussturen och all trängsel. wiihuu ;D

Bilder orkar jag icke lägga upp här. (Har de ändå inte på laptopen.. (den jag skriver på nu..) Finns massor med bilder på min Facebook i alla fall... xD höhööh..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått så får du en kaka <3