torsdag 3 juni 2010

Courage

hm känns om om jag inte skrivit ett vettigt inlägg på ett tag.. höhö

Jaaa. Idag har jag haft franska presentation (urk) gick lika dåligt som jag väntat mig. sen lite senaree hade vi teatersport, var icke på improvisera-humör, så jag är rätt glad att jag slapp gå upp och köra nått. Men alla va skit duktiga och det var rooliigtt :D:D


Sen på denna varma dag, så skulle man ju kunna tro att jag var ute och slappade i den varma solen, men neej jag valde att tränga in mig i Alfons lilla vrå till rum och spela in lite musik. Vilket var awesome för jag har äntligen gjort färdigt min Intro låt, "Flesh" tror jag den får heta. :D
Den är skriven på latin, (säkert major grammatik fel, men det skiter jag i ) höhö
Lite creepy. men det är meningen.
Funderar på att göra min egna lilla EP.
Har ju 4 helt färdiga låtar, Interimo, Flesh, Rain of Forks och Mother Earth. + Halvfärdiga Harry Potter låten. (nörd som jag är skriver låtar om HP. gosh)

Men ja, det vore lite kuligt faktiskt.
Och har ju t.om kommit på mitt artistnamn. Mary Courage..

Men ja, säg vad ni tycker :D
Lite kommentarer skadar aldrig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått så får du en kaka <3