lördag 29 maj 2010

Bra studio?

HEJSAN ALLA VÄNNER! 8)

.. .
Idag, denna vackra förmiddag, så har jag spelat in lite musik i studion. Det var på tiden, har icke gjort det på länge. xD
Spelade in lite av mina egna låtar.
1. Rain Of Forks (aka. Forks) vet inte om jag ska byta namn på den lr inte. Forks låter så .tråkigt...

2. Melody. /Kort liten pianobit. som jag inte hittat nån text till än. Vet ej om jag orkar det heller xD den är bra som den är 8D

3. Mother Earth. / Har redan en rätt bra inspelning på den, ska försöka fixa mikrofonen så jag får ljud på vänstra hörluren med. >_>


Just nu använder jag Cubase LE 4. Den är rätt bra. den cepar sig ibland bara. Men jag har tänkt lite. jag kanske ska skaffa Pro Tools. Jätte dyrt, Men AS bra! Många kända artister använder sig av denna *host* Evanescene *host*
Den är egentligen till för Mac-datorer, men det ska finnas nån till windows med--tror jag.

hihoo. kuligt


Hoppas ni alla mår braaaa.
xD

Senare idag ska jag till pappa, sen träffar jag nog Lina :) kuligt :D:D

BYEEEE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått så får du en kaka <3