söndag 14 februari 2010

Musik

Musik gör mig glad,
underbar musik! inte dålig musik ! *viktigt*

Idag ä jag lite glad. Lite irriterad, massa trött!!
Lov är det ju också. Japp, får se om det händer något intressant. Det va ju zombie-walk på freda. om jag ska gå eller ej får vi se :P

Imon blir det nog åka med mamma och köpa tyg. Ska sy denna snygga klänning --->












yeus. :D fin fin!!






I alla fall..
Lyssnar på Kerli (Tack Anila för tipset ;D) och Lite laleh, <3 uinderrbartt ja! :D:D
Affe fixade studion nyss med, så det blir nog lite fix med studion imon :P ´Och jag lovar att jag ska försöka lära mig den låten jag skev och sen glömde bort hur den gick.. XD lol, duktig jag är!!

nu går jag bye!!

nbkldsanhdbhdns ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått så får du en kaka <3