måndag 12 oktober 2009

Who should I kill?

Hm. Vet ej. Får tänka lite till kanske..


Alla bara är bitchiga, är väl bara de få man kan lita på.. >_>
Inte ens den man trodde man kunde lite mest på .. Ne bara bitchiga kommentarer där ja.

Men ja. Livet suger. Vem orkar med det?
De som inte klagar?! De som håller tyst.
Vem bryr sig?

Håll käften !
Jag borde ge dom alla en fet smäll, eller så bara ställer jag mig där, framför klassen och säger:
"Hej, jag har problem! tyckte bara ni skulle få veta detta. ok Hejdå!"

Ja. Problem Indeed.
Goodbye!!

1 kommentar:

  1. Jag har ingen aning om vad jag för gjort fel nu.
    Jag också.
    Men okej. förlåt.
    Men du får gärna säga vf alla är bitchar och dumma i huvvet och inte förstår?
    //Sofia. du vet vem.

    SvaraRadera

Skriv nått så får du en kaka <3