lördag 24 oktober 2009

I must be dreaming

It's not what it seems,
Not what you think
I must be dreaming.


Mjorå. I'm fine. :D

Mycket som händer tycker jag. lite faktiskt..
Paramore konserten börjar knappa in :) yey!
Korns nya skiva borde komma snart.? har inte hört nått sen innan sommaren. hmm..
Och så klart. Evanescence. Förlåt men mitt Evn-obsession kan inte sluta! Jag lider av OED! Så. Det. så! (Obsessive Evanescence disorder.)

håller på och skriver mycket. Det är superb kul! Det bli inte bra men ändå!
Försöker komponera lite på pianot mest. Har en nästan avslutad, men ska lägga till lite bakgrunds ljud. + att jag vill införskaffa lite inspelnings grejer. :P jag och bror ska köpa och dela lite på det hela. Blir runt 2'000 tror jag.. Microfonen kostar 1'000. jag antar att jag får betala den själv. haha.
Vill verkligen spela musik och sånt. varför är jag inte bra på det?! ahfilhs, Seriöst. Korvstrumpor!



ps. you lajk min header? xD lr va det heter Who knows?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått så får du en kaka <3