fredag 23 januari 2009

Me smart? no WAY!!! ?

Vet inte om titeln säger något. X) tyckte det passade ;D

jag är lite allmänt sur på adlibris för tillfället.. Beställde boken i söndas, och den har fortfarande inte kommit ....!!! 2-3 dagar my ass! Undrar om jag ens tryckte på "Bekräfta beställning" men detr gjorde jag. eller om vi inte hann ta boken från brevlådan och brevbäraren skickade tillbaka den eller något... (??) om det nu kan hända.. jag ska iallfall inte betala den om jag inte fått den.! gubbejjeevel

Iallafall.... ska göra om mitt rum i helgen (yeeey) eller vi ska måla möbler i helgen, på måndag målar vi väggarna. gråa. fick tyvärr inte vinröda väggar ;__;
Men gråa är bättre än ljusrosa. Anytime!


försöker nu för tillfället lära mej oneTrueMedia.. Det går inte så bra. I suuck. fast det laddar fortfarande upp videosarna., så har tekniskt sett inte börjat än... X)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått så får du en kaka <3