tisdag 20 januari 2009

Fick en av böckerna jag beställde idag.. skulle beställt böckerna samtidigt, då hade jag sparat 19 kronor..... (....................) :D

ska hämta iPoden idag. om mamma kommer hem snart.... vilket hon borde göra!!



Har problem idag igen, känner en massa skuld. folk mår dåligt och jag vet aldrig vad jag ska göra eller säga. blir bara dåligt av allt. blir bara värre!! Jag klarar inte av att vara kring folk som inte är glada eller som mår dåligt. känner mig så obehaglig då. Får nästan panik och vet inte alls vad jag ska säga. det blir bara nått lamt som "Det kommer bli bra igen," fast... mja. Det låter extremt lamt. bllesh, 'there goes my good mood'

"Fear not the flame over my loves candle
Let it be your sun in your world of darkness
Give unto me all that frightens you
I'll will have your nightmares if you sleep soundly"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått så får du en kaka <3