fredag 30 juli 2010

Dålig Humor

Tyvärr så lider jag av extremt dålig humor.
Eller.. tja, jag är bara väldigt lättroad.
I alla fall, så hittade jag en sida där det fanns massor av dåliga skämt, i min smak då.
Mahha

Det var två gafflar som var ute och flög och så störtade en.
- Varför?
- För att inte gafflar inte kan flyga!

Det var två kor som var ute och flög och så störtade en.
- Varför?
- För att den fick en gaffel i ögat!

Det var en gång två älgar som var ute och flög. Då sa den ena:
- Men vi kan ju inte flyga!
Då sa den andra:
- Det gör inget för min pappa har en korvkiosk.


det var en gång 2 tegelstenar som var ute å flög,
då sa den ena till den andra. Vafan du flyger ju mkt snabbare än mig ?
Då sa den andra. : Jooooo


2 älgar satt o dinglade med klövarna i ett träd.
Då landade en ubåt i trädet bredvid.
Då sa den ena älgen
-Han bor nog där!

vad heter det när fiskar slåss?
- Fiskespö?

Varför har elefanten gröna strumpor?
- Dom röda är i tvätten!

Igår fick jag ett anonymt brev.
- Aha, av vem?


Det var en gång två änglar som satt i ett träd . Plötsligt blev den ene skjuten .
Då sa den andre:
- Det gör inget för min pappa jobbar på konsum !

- Vet du vad som händer om man går 7 varv runt huset/lägenheten och sedan snurrar runt i 5 minuter?
- Nej!
- Inte jag heller!


Vad gör en elefant som klättrat upp i ett körsbärsträd och inte kan komma ner igen??
- Han sätter sig på ett blad och väntar till hösten!



okej, jag ska nog avsluta här.
haha

Min humor ÄGER

1 kommentar:

Skriv nått så får du en kaka <3