lördag 25 september 2010

Drömtydning

Hade en jätte weird dröm inatt.
Jag och Caroline blir jagade av Draco Malfoy. Vi väljer att springa ut på en tågräls, där ett mötande tåg snart kommer att komma.. Det finns dock en normal väg på andra sidan, Men nej. vi tog tågrälsen. även fast jag tvekade.

Jag försökte tyda drömmen... eehe

Mycket stress i våra liv, som vi försöker komma bort ifrån. Kan också betyda att vi har en allmän fruktan för ekonomin och framtiden. Eftersom vi springer mot motsatt håll mot ett mötande tåg och vi tog inte heller den "säkra" sidan. Så kan det betyda att vi vill inte följa med livet och strömmen, vi försöker komma bort ifrån det vanliga livet.


höhö
stämmer väl rätt bra.. tror jag.
jag är till exempel livrädd för framtiden. av olika skäl.
men det är en annan historia.

Skall nu försöka blondera resten av håret.
och om nån ville veta så har jag 5 olika färger på håret:
min naturliga blonda hårfärg, platina blont, rött, brunt oooch svart.

jag kan det här med blondering, ja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått så får du en kaka <3