fredag 13 augusti 2010

Göteborrrg 8O

Kom hem nyss (typ) från en liten resa till Göteborg.
Det var trevligt, vi var inne på Universeum, kollade runt på stan. (det finns absolut inga snygga kläder att köpa nånstans. -.-')

Men lyckades köpa några små grejer.





Awersome rosa tights.

Vita/svart randiga strumpbyxor.
Behöves, mina gamla var sönderigaa!!

Björk Greatest Hits
Gosh, jag älskar Björk. var tvungen att köpa denna Cdn, hade redan hälften av låtarna, men de flesta var på datan och jag gillar att "äga" låten. så att säga. :P















Jag och mamma köpte också ett mönster, till en AS SNYGG klänning, viktoriansk stil ååh kul. ska ny som attans sen! :D


Ska digga loss till musiken nu :P hö hö.

1 kommentar:

  1. ååh den skivan har jag också!!!!! aasbraaaa <333

    SvaraRadera

Skriv nått så får du en kaka <3