lördag 28 november 2009

A whole lot of sweetness I tell you!

Okej.

Jag sitter nu är... känner mej tjock

har inte varit någon nyttig dag idag inte.
kakor och tårtor och pizza.... not good. Mår lite smått illa.. O_O

aja. på Måndag. (2 dar oooomg) så bär det av till Stockholm. yey :P
05.25 går bussen. mh yey! tidigt..
Men ändå. sova på bussen lite. Kommer säkert inte gå för jag kommer vara helt hyper.

sen. 19:30 börjar konserten. OOOMG. Jag kommer bli mos!! O_o

HEEEE ;D
sen ska vi gå på stan på tisdag. Det blir roligt de med ;D










söt <3






Idag spelade jag lite piano på ett dop. Det gick bra. Faktiskt!
fick lite pengar för det med. De trodde ja icke. men men. eeeh XO

ok. sen var det grötfest. Fick underhålla de små barnen. (awkward!)
Nu är jag trött..så godnatt. I guess.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv nått så får du en kaka <3